OTÁZKY A ODPOVĚDI


  • OBJEDNÁVKY
    • Stav objednávky

      Kdy si mohu přijít pro zboží objednané na výdejní místo?
      Obvykle je zboží, které bylo označeno skladem na výdejním místě druhý den. Jakmile zde bude zboží připraveno k vyzvednutí, obdržíte zprávu (email či SMS) s výzvou k odběru.

      Kdy dostanu zboží objednané s doručením na adresu?
      Objednávky předáváme dopravci v nejbližším možném termínu. Jakmile bude zboží skladem, je objednávka automaticky expedovaná. O expedici Vás budeme informovat potvrzujícím emailem. Doručení bývá zpravidla následující pracovní den od potvrzení expedice.

      Mohu zaplatit kartou na výdejním místě?
      Ano, k úhradě lze použít platební kartu. Akceptujeme Visa, MasterCard, Maestro a Visa Electron.

      Obdrželi jste již moji platbu převodem?
      Jakmile budeme u Vaší objednávky evidovat platbu, zašleme Vám potvrzující email. Toto ověření kontrolujeme on-line, tudíž nemusíte mít obavy ze zbytečného zdržení.

      Kdy bude zboží skladem?
      Aktualizace skladové dostupnosti zboží probíhá několikrát za hodinu. Na eshopu tedy uvádíme nejaktuálnější informace. Jakmile bude zboží z objednávky pro Vás skladem, obdržíte od nás potvrzující zprávu. Údaje o předběžném doručení Vaší zakázky najdete též v potvrzení Vaší objednávky.

    • Změna objednávky

      Jak mohu přiobjednat zboží?
      Po odeslání objednávky již bohužel nelze objednávku editovat. V případě Vašeho zájmu o odebrání její částí nás kontaktujte pomocí tohoto formuláře. V případě zájmu o doplnění dalšího zboží klidně vytvořte další objednávku.

      Jak mohu změnit dodací adresu?
      Změnu adresy doručení je možné provést pomocí tohoto formuláře či na infolince +420 386 466 206.

      Jak mohu objednávku stornovat?
      Objednávku lze stornovat pomocí tohoto formuláře.

    • Platba objednávky

      Jak mohu změnit způsob platby?
      Změnu způsobu platby (pokud nebyla objednávka ještě uhrazena) je možné provést na infolince +420 386 466 206.

      Jak mohu nakoupit na splatnost?
      Fakturace se splatností je dostupná pouze vybraným dlouhodobým partnerům, případně státní správě. V případě, že jste zástupcem těchto subjektů a máte zájem o využití této platební možnosti, kontaktujte nás prosím pomocí formuláře níže.

      Jak dlouho trvá, než bude platba připsána?
      Platby realizované v rámci stejné banky jsou prováděné v pracovní dny během několika minut. V případě mezibankovního spojení může spárování s objednávkou trvat až 2 pracovní dny.

      Uhradil jsem objednávku / fakturu pod špatným VS.
      V tomto případě nás prosím kontaktujte pomocí formuláře níže. Nezapomeňte uvést číslo Vaší objednávky. Platbu na základě těchto podkladů dohledáme a spárujeme ji s Vaší objednávkou, aby byla objednávka co nejdříve vyřízena.

      Nejsem si jist, zda jsem provedl platbu správně.
      Nahlédněte do Vašeho internetového bankovnictví. Pokud je u platby uveden správný účet a správný variabilní symbol, platba v pořádku proběhne. Máte-li i nadále pochybnosti, je možné nám zaslat potvrzení o provedené transakci na info@czechcom.cz. Nezapomeňte prosím uvést číslo Vaší objednávky.

    • Nákup na splátky

      Jak mohu objednat na splátky?
      Návod a vysvětlení krok za krokem je zde. Naším partnerem v této oblasti je přední poskytovatel financování v Evropě - společnost Cofidis.

      Co potřebuji k vyřízení úvěru na prodejně?
      K vyřízení úvěru na prodejně budete potřebovat dva platné doklady totožnosti (občanský průkaz, pas, řidičský průkaz, zbojní průkaz, kartičku pojišťovny, nebo kreditní kartu).

      Co potřebuji k vyřízení úvěru na dálku?
      K vyřízení úvěru budete potřebovat dva platné doklady totožnosti, které obsahují Vaší fotografii (občanský průkaz, pas, řidičský průkaz, nebo zbojní průkaz) a poslední měsíční výpis z Vašeho bankovního účtu.

      Lze objednávku upravit, pokud je na splátky?
      V tomto případě nás prosím kontaktujte pomocí formuláře níže. Pokud je cena nové objednávky vyšší než původní výše úvěru, bude nutné původní žádost stornovat a pořídit novou žádost. Pokud je cena nové objednávky nižší než původní výše úvěru, v den schválení žádosti lze výši úvěru modifikovat, v další dny bude nutné původní žádost stornovat a pořídit novou žádost.

      Kdy obdržím zboží?
      Zboží standardně dodáváme do druhého dne od obdržení smluv. O možnosti odběru zboží na prodejně Vás budeme informovat prostřednictvím SMS či emailu.

      Jak zjistím, že moje žádost byla schválena?
      Ve chvíli, kdy bude Vaše žádost o úvěr schválena, obdržíte informační email přímo od splátkové společnosti Cofidis.

    • Kalkulace na míru, poptávky, alternativy

      Jak poptat zboží?
      Vyplněným níže uvedeného formuláře odešlete poptávku.

    • Ostatní

      Jak prodloužit dobu k vyzvednutí objednávky?
      Vaše zásilka je uložena na našem výdejním místě po dobu 5 dnů. Pokud máte zájem o prodloužení doby uložení, můžete tak učinit pomocí formuláře níže.

      Jak zjistit dostupnost zboží?
      Aktualizace skladové dostupnosti zboží probíhá několikrát za hodinu. Na eshopu tedy uvádíme nejaktuálnější informace. Jakmile bude zboží z objednávky pro Vás skladem, obdržíte od nás potvrzující zprávu. Údaje o předběžném doručení Vaší zakázky najdete též v potvrzení Vaší objednávky.

      Zboží mi nevyhovuje, mohu jej vrátit?
      Ano, nabízíme možnost vrátit produkt do 14ti dnů.

      Po uplatnění slevového kuponu se neprojevila žádná změna.
      Pravděpodobně vypršela platnost slevového kuponu nebo je kupon omezený výší nákupu. Prosíme, zkontrolujte tuto možnost, a pokud to není Váš případ, zašlete nám podrobnosti k nákupu a kód Vašeho slevového kuponu.

  • DOTAZ KE ZBOŽÍ
    • Dostupnost zboží

      Aktualizace skladové dostupnosti zboží probíhá několikrát za hodinu. Na eshopu tedy uvádíme nejaktuálnější informace. Jakmile bude zboží z objednávky pro Vás skladem, obdržíte od nás potvrzující zprávu. Údaje o předběžném doručení Vaší zakázky najdete též v potvrzení Vaší objednávky.
      o

    • Cena dopravy

      Veškeré informace ke způsobu a cenám dopravy naleznete ve článku "Způsoby a ceny doručení"

    • Technický dotaz k produktu

      U zboží na našem webu uvádíme vždy nejaktuálnější informace o technických parametrech, které máme k dispozici. Rádi Vám dotazy k produktům, které Vámi požadované informace neobsahují, pokusíme odpovědět. Využijte prosím pro dotaz formulář níže.

    • Kalkulace na míru, poptávky většího objemu

      Jak poptat zboží, např. při objednávce více kusů či dlouhodobé spolupráci?
      Vyplněním níže uvedeného formuláře odešlete poptávku.

    • Návody k produktům

      Přišli jsme o český návod k zakoupenému produktu, je možné jej zaslat?
      Napište nám pomocí formuláře níže a my Vám jej rádi zašleme.

    • Nepřesný popisek ke zboží

      V uvedeném popisu zboží na Vašem internetovém obchodě bude nejspíše chyba (popis či fotografie).
      Našli jste chybný popisek u zboží? Napište nám prosím pomocí formuláře níže, urgentně jej opravíme.

    • Záruční doba

      Jaká je záruční doba u Vámi nabízených produktů?
      Záruka všech prodávaných výrobků v našem obchodě se řídí pravidly občaského zákoníku. Prodloužené záruky nad rámec zákonně stanovené lhůty lze přiobjednat v nákupním procesu. Ceny prodloužených záruk jsou stanoveny na každém detailu výrobku, popř. v nákupním košíku našeho obchodu. U výrobků, kde tyto prodloužené záruky nefigurují, je bohužel nelze doobjednat.

  • REKLAMACE
    • Stav reklamace

      Jak zjistím stav své reklamace?
      Stav reklamace je možné zjistit v našem reklamačním formuláři. 1.Pokud se Vaše reklamace nachází u dodavatele, nedokážeme poskytnout bližší informace k jejímu řešení. 2.V okamžiku, kdy bude Vaše reklamace vyřízena, budeme Vás informovat pomocí emailu či SMS zprávy.

    • Reklamace zboží

      Kde mohu zboží reklamovat?
      Pro rychlejší vyřízení reklamace Vám doporučujeme její uplatnění přímo v autorizovaném servisním středisku výrobce. Kód uvedený za každým servisem naleznete na nákupním dokladu ve sloupci záruka. Tento postup doporučujeme především u objemných produktů (televize s úhlopříčkou větší než 40“), kde ve většině případů probíhá oprava u Vás doma v předem domluveném termínu.

      Kam mohu reklamaci zaslat? 
      Pokud nemáte možnost využít služeb autorizovaného servisu či naší prodejny, je možné reklamovaný produkt zaslat na naší adresu:
      TURBADO s. r. o. - reklamační oddělení
      Vidovská 166
      370 07 Roudné

      Reklamovaná zásilka by měla obsahovat:reklamované zboží
      kopie nákupního dokladu
      průvodní dopis s popisem závady a kontaktními údaji


    • Nekompletní nebo poškozená dodávka zboží

      Dorazila mi nekompletní či poškozená zásilka, jak mohu situaci řešit?
      Velmi nás mrzí, pokud jste neobdrželi veškeré zboží dle faktury případně došlo k jeho poškození během přepravy. Prosím napište do formuláře konkrétně, číslo objednávky a jakého produktu se situace týká, ihned zajistíme nápravu.

    • Zboží má jiné parametry

      Zaslaný produkt má jiné parametry, než avizované na eshopu, lze situaaci napravit?
      Obdrželi jste zboží, jehož parametry neodpovídají popisu zboží na našich webových stránkách? Prosím napište nám níže do formuláře o jaký produkt se jedná, ihned záležitost prověříme a zajistíme nápravu.

    • Návod ke zboží

      Přišli jsme o český návod k zakoupenému produktu, je možné jej zaslat?
      Napište nám pomocí formuláře níže a my Vám jej rádi zašleme.

  • ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, VRÁCENÍ ZBOŽÍ
    • Jak vrátit zboží?

      Jak mohu zboží vrátit?
      Zboží můžete doručit osobně nebo poštou na adresu: TURBADO, s. r. o. - Vidovská 166, 370 07 Roudné. Ke zboží prosím přiložte průvodní list, ve kterém uveďte číslo nákupního dokladu a číslo bankovního účtu.

    • Mohu zboží vrátit i bez udání důvodu?

      Mohu vrátit zboží i bez udání důvodu?
      Spotřebitel může vrátit produkt bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách. Budeme přesto rádi, pokud nám sdělíte důvody, proč Vám zboží nevyhovuje. Na základě zpětné vazby od zákazníků upravujeme naši nabídku.

    • Jak mám zboží vrátit?

      Kam mám zboží vrátit?
      Zboží můžete doručit buď osobně na některou z našich poboček, nebo poštou na adresu: TURBADO, s. r. o. - Vidovská 166, 370 07 Roudné. Ke zboží prosím přiložte průvodní list, ve kterém uveďte číslo nákupního dokladu a číslo bankovního účtu.

    • Kdy dostanu zpět platbu?

      Jak rychle dorazí zpět platba za vrácené zboží?
      Platby se snažíme vždy vrátit v co nejkratším termínu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy v případě, že nám bylo zboží vráceno.

    • Mám zboží vrátit i s původním obalem?

      Mám zboží vrátit i s původním obalem?
      Zboží se prosím snažte vracet vždy nejlépe ve stavu, v jakém jste jej přebírali - úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté a v originálním obalu. Spotřebitel totiž odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než bylo nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

  • FAKTURACE A ZÁKAZNICKÁ ZÓNA
    • Zaslání faktury

      K produktu nedorazila faktura, kde ji prosím naleznu?
      Doklady v papírové podobě se snažíme co nejvíce omezovat. K Vaší objednávce Vám ji vždy zašleme do emailu.

    • Oprava fakturačních údajů

      Potřeboval bych opravit fakturační údaje, je to možné?
      Do níže uvedeného kontaktního formuláře nám napište číslo dokladu a údaje, které požadujete opravit. Upozorňujeme, že: 1. Opravy jsou možné pouze u fakturačních údajů v případě překlepu. 2. Změna z firmy na koncového zákazníka nebo z firmy na jinou firmu není možná. 3. Po vystavení dokladu není možné jeho rozdělení na více dokladů. 4. Není možná změna názvu zboží nebo služeb na dokladu.

  • SPOLUPRACUJTE S NÁMI
    • Marketingová spolupráce

      Jsme poskytovatelem zajímavého mediálního prostoru. Máme nápad jak pomoci Vašemu obchodu.
      Pak Vaše nabídka zamíří přímo k našemu marketingovému týmu. Pokud jej Vaše nabídka zaujme, budou Vás zpět kontaktovat, případně iniciovat osobní schůzku.

    • Obchodní spolupráce

      Rád bych s Vaší společnosti navázal obchodní spolupráci.
      Máte pro nás nabídku obchodní spolupráce? Naše partnery, stejně jako nabídku, dlouhodobě rozšiřujeme. Uveďte prosím pro urychlení komunikace co nejvíce informací o nabídce a kontaktní osobu. Pokud nás Vaše nabídka zaujme, rádi Vás budeme kontaktovat a případně iniciovat schůzku.

    • Charitativní podpora

      Rádi bychom Vás požádali o finanční nebo věcný dar pro naši orgranizaci či sdružení.
      Vnímáme společenskou odpovědnost jako významné téma.Budeme rádi, pokud nás oslovíte se svým projektem.

    • Pro dodavatele - logistika

      Jaká je dodací adresa Vašeho centrálního skladu?
      Adresa centrálního skladu:TURBADO, s. r. o. - Vidovská 166, 370 07 Roudné. Jakékoliv případné nesrovnalosti v dodávkách, nedodané nebo nekompletní zásilky apod. řešte prosím s odpovědnými pracovníky příjmu na adrese info@czechcom.cz

  • PŘÁNÍ, STÍŽNOSTI, POCHVALY
    • Pochvala

      Byl(a) jsem spokojen(a) s Vaším obchodem či týmem.
      Máte pozitivní zkušenost s naším internetovým obchodem, jeho službami a produkty, případně prací našich zaměstnanců? Podělte se o ni s námi vyplněním formuláře, budeme moc rádi za Vaši zpětnou vazbu.

    • Stížnost

      Nebyl(a) jsem spokojen(a) s Vaším obchodem či týmem.
      Je nám líto, pokud jste nebyli spokojeni s našimi službami či personálem. Nestrkáme hlavu do písku a věci řešíme. Prosíme napište nám do formuláře, čeho se Vaše stížnost týká, ihned zajistíme nápravu.

    • Návrh na zlepšení e-shopu

      Ukazuje se ve Vašem prohlížeči či tabletu něco špatně?
      V případě jakéhokoliv technického problému nás prosím kontaktujte pomocí formuláře, rádi Vám s problémem pomůžeme. Při popisu problému nezapomeňte uvést postup, jak problém nasimulovat a jaký prohlížeč používáte.

nenašli jste odpověď? - kontaktujte nás!

Produkt byl přidaný do porovnání. V porovnání máte 0 produkty. Přejít na porovnání