OTÁZKY A ODPOVĚDI

  • OBJEDNÁVKY
    • Stav objednávky

      Kdy si mohu přijít pro zboží objednané na výdejní místo?
      Obvykle je zboží na výdejním místě druhý den. Jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí, obdržíte zprávu (e-mail či SMS) s výzvou k odběru.

      Kdy mi bude objednané zboží doručeno?
      Objednávky předáváme dopravci v nejbližším možném termínu. O expedici Vás budeme informovat potvrzujícím e-mailem. Doručení bývá zpravidla následující pracovní den od potvrzení expedice.

      Mohu zaplatit kartou na výdejním místě?
      Ne, zboží je nutné zaplatit bankovním převodem předem nebo kreditní kartou přes platební bránu GoPay.

      Obdrželi jste již moji platbu převodem?
      Jakmile budeme u Vaší objednávky evidovat platbu, zašleme Vám potvrzující email. Toto ověření kontrolujeme on-line, tudíž nemusíte mít obavy ze zbytečného zdržení.

      Kdy bude zboží skladem?
      Aktualizace skladové dostupnosti zboží probíhá několikrát denně. Na e-shopu tedy uvádíme nejaktuálnější informace. Údaje o předběžném doručení Vaší zakázky najdete též v potvrzení objednávky.

    • Změna objednávky

      Jak mohu přiobjednat zboží?
      Pokud si budete přát přiobjednat zboží, stačí když nám zašlete e-mail nebo zavoláte, produkt Vám přidáme do objednávky. V případě zájmu o odebrání výrobku nás kontaktujte pomocí formuláře níže.

      Jak mohu změnit dodací adresu?
      Změnu adresy doručení je možné provést pomocí kontaktního formuláře níže či na infolince +420 311 440 737

      Jak mohu objednávku stornovat?
      Objednávku lze stornovat pomocí kontaktního formuláře níže.

    • Platba objednávky

      Jak mohu změnit způsob platby?
      Změnu způsobu platby (pokud nebyla objednávka ještě uhrazena) je možné provést na infolince +420 311 440 737

      Jak mohu nakoupit na splatnost?
      Fakturace se splatností je dostupná pouze vybraným dlouhodobým partnerům, případně státní správě. V případě, že jste zástupcem těchto subjektů a máte zájem o využití této platební možnosti, kontaktujte nás prosím pomocí formuláře níže.

      Jak dlouho trvá, než bude platba připsána?
      Platby realizované v rámci stejné banky, jsou prováděné v pracovní dny, během několika minut. V případě mezibankovního spojení může spárování s objednávkou trvat až 2 pracovní dny.

      Uhradil jsem objednávku / fakturu pod špatným VS.
      V tomto případě nás prosím kontaktujte pomocí formuláře níže. Nezapomeňte uvést číslo Vaší objednávky. Platbu na základě těchto podkladů dohledáme a spárujeme ji s Vaší objednávkou, aby byla objednávka co nejdříve vyřízena.

      Nejsem si jist, zda jsem provedl platbu správně.
      Nahlédněte do Vašeho internetového bankovnictví. Pokud je u platby uveden správný účet a správný variabilní symbol, platba proběhne v pořádku. Máte-li i nadále pochybnosti, je možné nám zaslat potvrzení o provedené transakci na [email protected] Nezapomeňte prosím uvést číslo Vaší objednávky.

    • Nákup na splátky

      Jak mohu objednat na splátky?
      Návod a vysvětlení krok za krokem najdete v tomto článku: https://czechcom.cz/cofidis. Naším partnerem v této oblasti je přední poskytovatel financování v Evropě - společnost Cofidis.

      Co potřebuji k vyřízení úvěru na prodejně?
      Úvěr nelze vyřizovat osobně na prodejně. Vše s Vámi vyřeší přímo společnost Cofidis (elektronicky/telefonicky).

      Co potřebuji k vyřízení úvěru na dálku?
      K vyřízení úvěru budete potřebovat dva platné doklady totožnosti, které obsahují Vaší fotografii (občanský průkaz, pas, řidičský průkaz, nebo zbojní průkaz) a poslední měsíční výpis z Vašeho bankovního účtu.

      Lze objednávku upravit, pokud je na splátky?
      V tomto případě nás prosím kontaktujte pomocí formuláře níže. Pokud je cena nové objednávky vyšší než původní výše úvěru, bude nutné původní žádost stornovat a pořídit novou žádost. Pokud je cena nové objednávky nižší, než původní výše úvěru, v den schválení žádosti lze výši úvěru modifikovat, v další dny bude nutné původní žádost stornovat a pořídit novou žádost.

      Kdy obdržím zboží?
      Zboží standardně dodáváme do druhého dne od obdržení smluv.

      Jak zjistím, že moje žádost byla schválena?
      Ve chvíli, kdy bude Vaše žádost o úvěr schválena, obdržíte informační e-mail přímo od splátkové společnosti Cofidis.

    • Poptávky, alternativy zboží

      Jak poptat zboží?
      Vyplněním níže uvedeného formuláře odešlete poptávku.

    • Ostatní

      Jak prodloužit dobu k vyzvednutí objednávky?
      Vaše zásilka je uložena na našem výdejním místě po dobu 5-ti dnů. Pokud máte zájem o prodloužení doby uložení, můžete tak učinit pomocí formuláře níže.

      Jak zjistit dostupnost zboží?
      Aktualizace skladové dostupnosti zboží probíhá několikrát denně. Na e-shopu tedy uvádíme nejaktuálnější informace. Jakmile bude zboží skladem, obdržíte od nás potvrzující zprávu. Údaje o předběžném doručení Vaší zakázky najdete též v potvrzení objednávky.

      Zboží mi nevyhovuje, mohu jej vrátit?
      Ano, nabízíme možnost vrátit produkt do 14-ti dnů.

      Po uplatnění slevového kuponu se neprojevila žádná změna.
      Pravděpodobně vypršela platnost slevového kuponu nebo je kupon omezený výší nákupu. Prosíme, zkontrolujte tuto možnost a pokud to není Váš případ, zašlete nám podrobnosti k nákupu a kód Vašeho slevového kuponu.

  • DOTAZ KE ZBOŽÍ
    • Dostupnost zboží

      Jaká je skladová dostupnost výrobku?
      Aktualizace skladové dostupnosti zboží probíhá několikrát denně. Na e-shopu tedy uvádíme nejaktuálnější informace. Údaje o předběžném doručení Vaší zakázky najdete též v potvrzení objednávky.

    • Cena dopravy

      Jaká je cena dopravy u Vámi nabízených produktů?
      Veškeré informace ke způsobu a cenám dopravy naleznete v článku "Doprava zboží".

    • Technický dotaz k produktu

      Našli jste chybu v popisu výrobku?
      U zboží na našem webu uvádíme vždy nejaktuálnější informace o technických parametrech, které máme k dispozici. Pokud budete mít další dotazy, rádi vám na ně odpovíme. Využijte prosím pro dotaz formulář níže.

    • Kalkulace na míru, poptávky většího objemu

      Jak poptat zboží, např. při objednávce více kusů či dlouhodobé spolupráci?
      Ceny jsou konečné, bez dalších možností slev.

    • Návody k produktům

      Chybí Vám český návod k zakoupenému produktu, chcete ho zaslat?
      Napište nám pomocí formuláře níže a my Vám jej rádi zašleme.

    • Nepřesný popisek ke zboží

      V uvedeném popisu zboží ve Vašem internetovém obchodě bude nejspíše chyba (popis či fotografie).
      Našli jste chybný popisek u zboží? Napište nám prosím pomocí formuláře níže a my jej ihned opravíme.

    • Záruční doba

      Jaká je záruční doba u Vámi nabízených produktů?
      Záruka všech prodávaných výrobků v našem obchodě se řídí pravidly občaského zákoníku.

      Je u Vás možné získat delší záruku?
      Ano, u služeb Genius nabízíme prodlouženou záruku na dobu 27 měsíců zcela zdarma.

  • REKLAMACE
    • Stav reklamace

      Jak zjistím stav své reklamace?
      Stav reklamace je možné zjistit v našem reklamačním formuláři. Pokud se Vaše reklamace nachází u dodavatele, nedokážeme poskytnout bližší informace k jejímu řešení. V okamžiku, kdy bude Vaše reklamace vyřízena, budeme Vás informovat pomocí e-mailu či SMS zprávy.

    • Reklamace zboží

      Kde mohu zboží reklamovat?
      Pro rychlejší vyřízení reklamace Vám doporučujeme její uplatnění přímo v autorizovaném servisním středisku výrobce. Kód uvedený za každým servisem naleznete na nákupním dokladu ve sloupci záruka. Tento postup doporučujeme především u objemných produktů (televize s úhlopříčkou větší než 40“), kde ve většině případů probíhá oprava u Vás doma v předem domluveném termínu.

      Kam mohu reklamaci zaslat? 
      Pokud nemáte možnost využít služeb autorizovaného servisu, je možné reklamovaný produkt zaslat na naší adresu:
      Czechcom.cz - reklamační oddělení
      K. Světlé 2238/2
      370 04, České Budějovice

      Reklamovaná zásilka by měla obsahovat: reklamované zboží, kopii dokladu, průvodní dopis s popisem závady a kontaktními údaji.

    • Nekompletní nebo poškozená dodávka zboží

      Dorazila mi nekompletní či poškozená zásilka, jak mohu situaci řešit?
      Velmi nás mrzí, pokud jste neobdrželi veškeré zboží dle faktury, případně pokud došlo k jeho poškození během přepravy. Prosím napište do formuláře číslo objednávky a jakého produktu se situace týká, ihned zajistíme nápravu.

    • Zboží má jiné parametry

      Zaslaný produkt má jiné parametry, než avizované na e-shopu, lze situaci napravit?
      Obdrželi jste zboží, jehož parametry neodpovídají popisu zboží na našich webových stránkách? Prosím napište nám níže do formuláře o jaký produkt se jedná, ihned záležitost prověříme a zajistíme nápravu.

    • Návod ke zboží

      Přišli jsme o český návod k zakoupenému produktu, je možné jej zaslat?
      Napište nám pomocí formuláře níže a my Vám jej rádi zašleme.

  • ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, VRÁCENÍ ZBOŽÍ
    • Jak vrátit zboží?

      Jak mohu zboží vrátit?
      Zboží prosím zašlete na adresu: Czechcom.cz, K. Světlé 2238/2, 370 04, České Budějovice. Ke zboží prosím přiložte průvodní list, ve kterém uveďte číslo dokladu a číslo bankovního účtu.

    • Mohu zboží vrátit i bez udání důvodu?

      Mohu vrátit zboží i bez udání důvodu?
      Spotřebitel může vrátit produkt bez udání důvodu do 14-ti dnů bez udání důvodu. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v obchodních podmínkách. Budeme přesto rádi, pokud nám sdělíte důvody, proč Vám zboží nevyhovuje. Na základě zpětné vazby od zákazníků upravujeme naši nabídku.

    • Jak mám zboží vrátit?

      Kam mám zboží vrátit?
      Zboží můžete zaslat poštou na adresu: Czechcom.cz, K. Světlé 2238/2, 370 04, České Budějovice. Ke zboží prosím přiložte průvodní list, ve kterém uveďte číslo dokladu a číslo bankovního účtu.

    • Kdy dostanu zpět platbu?

      Jak rychle dorazí zpět platba za vrácené zboží?
      Platby se snažíme vždy vrátit v co nejkratším termínu, nejpozději však do 14-ti dnů od odstoupení od smlouvy v případě, že nám bylo zboží vráceno.

    • Mám zboží vrátit i s původním obalem?

      Mám zboží vrátit i s původním obalem?
      Zboží se prosím snažte vracet vždy nejlépe ve stavu, v jakém jste jej přebírali - úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté a v originálním obalu. Spotřebitel totiž odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než bylo nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

  • FAKTURACE A ZÁKAZNICKÁ ZÓNA
    • Zaslání faktury

      K produktu nedorazila faktura, kde ji naleznu?
      Faktury zasíláme vždy elektronicky, prostřednictvím e-mailu.

    • Oprava fakturačních údajů

      Potřeboval bych opravit fakturační údaje, je to možné?
      Do níže uvedeného kontaktního formuláře nám napište číslo dokladu a údaje, které požadujete opravit. Upozorňujeme, že:
      1. Opravy jsou možné pouze u fakturačních údajů v případě překlepu.
      2. Změna z firmy na koncového zákazníka nebo z firmy na jinou firmu není možná.
      3. Po vystavení dokladu není možné jeho rozdělení na více dokladů.
      4. Není možná změna názvu zboží nebo služeb na dokladu.

  • SPOLUPRACUJTE S NÁMI
    • Marketingová spolupráce

      Jsme poskytovatelem zajímavého mediálního prostoru. Máme nápad jak pomoci Vašemu obchodu.
      Pak Vaše nabídka zamíří přímo k našemu marketingovému týmu. Pokud nás Vaše nabídka zaujme, budeme Vás kontaktovat, případně s Vámi iniciovat osobní schůzku.

    • Obchodní spolupráce

      Rád bych s Vaší společnosti navázal obchodní spolupráci.
      Máte pro nás nabídku obchodní spolupráce? Naše partnery, stejně jako nabídku, dlouhodobě rozšiřujeme. Uveďte prosím pro urychlení komunikace co nejvíce informací o nabídce a kontaktní osobu. Pokud nás Vaše nabídka zaujme, rádi Vás budeme kontaktovat a případně iniciovat schůzku.

    • Charitativní podpora

      Rádi byste nás požádali o finanční nebo věcný dar pro Vaši orgranizaci či sdružení?
      Vnímáme společenskou odpovědnost jako významné téma. Budeme rádi, pokud nás oslovíte se svým projektem.

    • Pro dodavatele - logistika

      Jaká je dodací adresa Vašeho centrálního skladu?
      Dodacích skladů máme v rámci ČR více, v případě zájmu o spolupráci či dodávkách zboží, nás prosím kontaktujte. Jakékoliv případné nesrovnalosti v dodávkách, nedodané nebo nekompletní zásilky apod. řešte prosím s odpovědnými pracovníky příjmu na adrese [email protected]

  • PŘÁNÍ, STÍŽNOSTI, POCHVALY
    • Pochvala

      Byl(a) jsem spokojen(a) s Vaším obchodem či týmem.
      Máte pozitivní zkušenost s naším internetovým obchodem, jeho službami a produkty, případně prací našich zaměstnanců? Podělte se o ni s námi, vyplněním formuláře, budeme moc rádi za Vaši zpětnou vazbu.

    • Stížnost

      Nebyl(a) jsem spokojen(a) s Vaším obchodem či týmem.
      Je nám líto, pokud jste nebyli spokojeni s našimi službami či personálem. Nestrkáme hlavu do písku a věci řešíme. Prosíme napište nám do formuláře, čeho se Vaše stížnost týká, ihned zajistíme nápravu.

    • Návrh na zlepšení e-shopu

      V případě jakéhokoliv technického problému nás prosím kontaktujte pomocí formuláře níže. Pokud nám chcete s opravou problému pomoci, budeme velice rádi pokud nám sdělíte postup, při jakém k problému došlo a jaký používáte OS či jaký používáte webový prohlížet.
      V případě jakéhokoliv technického problému nás prosím kontaktujte pomocí formuláře níže. Při popisu problému prosím uveďte, jaký webový prohlížeč používáte a co konkrétně je špatně.

nenašli jste odpověď? - kontaktujte nás!

Produkt byl přidán do porovnání. V porovnání máte 0 produkty. Přejít na porovnání