Reklamace

Reklamace


Reklamace vadného zboží, reklamační řád (viz. obchodní podmínky)


Jak postupovat

Kontaktujte naše reklamační oddělení viz. výše  a popište váš problém. Poskytneme vám úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

  1. Využijte zjednodušený postup a založte on-line registraci reklamace
  2. Zašlete poštou či přepravní společností na naši adresu:


czechcom – reklamační oddělení
K. Světlé 2238/2
370 04  České Budějovice
telefon: +420 311 440 737
e-mail: [email protected]  
 

Z důvodu současné situace jsou reklamace přebírány výhradně pomocí doručení, nikoliv osobně. Děkujeme za Vaše pochopení.

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce nebo naši společnost.
PPL: oznamte na zákaznickém servisu PPL, do 2 pracovních dnů, na tel. 225 373 373.

Zápis o poškození zásilky ke stažení zde: Zápis o poškození zasilky.pdf

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu, prosím postupuje pomocí  on-line registrace reklamace

Pro ostatní reklamace či dotazy k reklamacím použijte prosím také reklamačních formulářů

Ke stažení zde: Reklamační formulář pdf 
 

Vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě

Produkt byl přidán do porovnání. V porovnání máte 0 produkty. Přejít na porovnání