Reklamace vadného zboží, reklamační řád (viz. obchodní podmínky)
Kontaktujte naše reklamační oddělení viz. výše a popište váš problém. Poskytneme vám úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
czechcom – reklamační oddělení
K. Světlé 2238/2
370 04 České Budějovice
telefon: +420 311 440 737
e-mail: [email protected]
Z důvodu současné situace jsou reklamace přebírány výhradně pomocí doručení, nikoliv osobně. Děkujeme za Vaše pochopení.
Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce nebo naši společnost.
PPL: oznamte na zákaznickém servisu PPL, do 2 pracovních dnů, na tel. 225 373 373.
Zápis o poškození zásilky ke stažení zde: Zápis o poškození zasilky.pdf
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu, prosím postupuje pomocí on-line registrace reklamace
Pro ostatní reklamace či dotazy k reklamacím použijte prosím také reklamačních formulářů
Ke stažení zde: Reklamační formulář pdf