Změny v objednávce


Změny v objednávce
 

Storno objednávky a změny adres (doručovací, fakturační) můžete do určité fáze zpracování objednávky provést ve svém Klientském centru. U ostatních změn bývá nejjednodušším řešením storno objednávky a vytvoření nové, protože automatický systém je v rámci stávající objednávky obvykle neumožňuje.


Změna objednaného modelu zboží

V již odeslané objednávce není možné vyměnit jeden model výrobku za jiný. Jsou dvě možnosti, jak tuto situaci řešit:

  • Máte-li v objednávce více položek, stornujeme pouze nechtěný model a vy vytvoříte novou objednávku na správný typ zboží. Zbytek původní objednávky zůstává platný. Toto řešení však doporučujeme pouze u osobního odběru, jinak byste platili dopravné za obě objednávky.​​
  • Druhou možností je storno celé objednávky a vytvoření nové.


Změna platby

Jakoukoliv platbu lze změnit pouze na dobírku, jiné změny způsobu platby bohužel nejsou možné.


Změna v čase a způsobu dopravy

Změnit typ dopravy bohužel nelze.

Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení (potvrzujeme jej SMS zprávou a e-mailem v okamžiku předání zboží dopravci), můžete se na náhradním dohodnout na naší zákaznické lince, případně v den doručení kontaktovat přímo dopravní společnost. 


Kontaktujte nás

Cokoliv potřebujete ve své objednávce změnit či zrušit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poradíme.


Zákaznický servis

Vaše objednávky rádi přijmeme i telefonicky na čísle +420 311 440 737
Provozní doba zákaznické linky je Po - Pá: 8:00 – 16:00 

 

Produkt byl přidán do porovnání. V porovnání máte 0 produkty. Přejít na porovnání