Způsoby a ceny doručení

ZPŮSOBY A CENY DORUČENÍ


DOPRAVA ZDARMA

Nechte si svoji objednávku doručit zcela zdarma nebo během akcí zahrnujících Dopravu zdarma. V tomto případě odešleme vaše zboží do 2 pracovních dnů od obdržení objednávky, viz. níže:
 

Objednávka přijatá do 14:00 bude expedována další pracovní den
Objednávka přijatá po 14:00 bude expedována do 2 pracovních dní


1. ZASLÁNÍ NA SOUKROMOU ADRESU - Kurýrní služba Balík DPD
 

  • DPD doručuje balíčky až do váhy 50 kg, a to do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.
  • O doručení budete informováni SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr.
  • Aplikace DPD Kurýr vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat interval doručení dopoledne/odpoledne/večer, poslat kurýrovi zprávu.
  • U řidiče DPD můžete zaplatit v hotovosti i kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží.
  • On-line sledování balíku DPD


2. OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ
 

Velkou výhodou je časová nezávislost na doručovateli.

Pozor - před vyzvednutím zboží počkejte na e-mail a SMS s potvrzením. Pošleme vám je, jakmile bude zboží na prodejně připraveno, proces totiž nějakou chvíli trvá.

Na prodejně pro vás bude zboží připraveno ještě po dobu 5 následujících kalendářních dnů. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, bude uvolněno do volného prodeje.


Adresa pro vyzvednutí zboží

czechcom.cz
Vidovská 166
370 07 České Budějovice

telefon: +420 386 466 206, +420 777 978 673
e-mail: info@czechcom.cz  
skype: info@czechcom.cz 


UŽITEČNÉ INFORMACE

  • Na prodejnách nelze zboží přímo zakoupit, pokud není uvedeno jinak.
  • Jakmile je vaše objednávka připravena na prodejně, dostanete od nás informační SMS.
  • Na našich prodejnách vám také potvrdíme záruční list nebo pomůžeme s vyřízením reklamace.


KDY BUDE ZBOŽÍ EXPEDOVÁNO?

Termín expedice závisí na času odeslání objednávky. Níže najdete přehled termínů k jednotlivým způsobům doručení.


Zaslání na soukromou adresu - Kurýrní služba Balík DPD

Vaše objednávka přijatá do 14:00 bude expedována další pracovní den
Vaše objednávka přijatá po 14:00 bude expedována o 2 pracovní dni


Osobní vyzvednutí

Vaše objednávka přijatá do 14:00 bude expedována další pracovní den
Vaše objednávka přijatá po 14:00 bude expedována o 2 pracovní dni
 


PROBLÉMY S DORUČENÍM
 

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis na lince +420 386 466 206 nebo na mobilním čísle +420 777 978 673.


NEJČASTĚJŠÍ PŘÍČINY NEDORUČENÍ ZÁSILKY
 

  • Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození
    Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vás vždy informujeme.
     
  • Zásilka se ztratila u přepravce
    Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší situaci z první objednávky.

    Byla-li původní objednávka placena:
     
  • Převodem předem
    Prosíme o zaslání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit.


    telefon: +420 386 466 206, +420 777 978 673
    e-mail: info@czechcom.cz  

     

     

 

Produkt byl přidaný do porovnání. V porovnání máte 0 produkty. Přejít na porovnání