Způsoby a ceny doručení

Způsoby a ceny doručení


Doprava zboží

Dopravné činí standardně v našem internetovém obchodě 199 Kč za zásilku bez ohledu na počet objednaných položek.
V rámci probíhající akce nabídek Genius, má zákazník možnost v termínu od 1.2.2018 – 1.5.2018 zvolit dopravu ZDARMA. Zákazníkovi pak nejsou ze strany našeho internetového obchodu k objednávce účtovány žádné další náklady spjaté s dopravou zboží.

Nechte si svoji objednávku doručit zcela zdarma v rámci probíhající akce nabídek Genius, zahrnujících Dopravu zdarma.
V tomto případě odešleme vaše zboží do 2 pracovních dnů od obdržení objednávky, viz. níže:

  • objednávka přijatá do 13:30 bude expedována další pracovní den
  • objednávka přijatá po 13:30 bude expedována do 2 pracovních dní


1. Zaslání na soukromou adresu - Kurýrní služba Balík DPD

  • DPD doručuje balíčky až do váhy 50 kg, a to do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.
  • O doručení budete informováni SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr.
  • Aplikace DPD Kurýr vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat interval doručení dopoledne/odpoledne/večer, poslat kurýrovi zprávu.
  • U řidiče DPD můžete zaplatit v hotovosti i kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží.
  • On-line sledování balíku DPD


2. Zaslání na soukromou adresu - balík PPL Private

  • Přeprava balíků do 50 kg v rámci České republiky, kdy příjemcem je soukromá osoba
  • Doručení den od pondělí do soboty
  • Ve vybraných lokalitách možnost výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.)
  • Možnost volby doručení do sítě PPL ParcelShop (více informací na www.pplparcelshop.cz)
  • Komunikace s příjemcem, která zahrnuje emailovou a SMS komunikaci s informací o času doručení v rozmezí 2 hodin
  • Možnost změny dispozic doručení on-line nebo prostřednictvím zákaznického servisu
  • Inkaso dobírky od příjemce pomocí platební karty nebo v hotovosti


3. Osobní vyzvednutí

Velkou výhodou je časová nezávislost na doručovateli.
Pozor - před vyzvednutím zboží počkejte na e-mail a SMS s potvrzením. Pošleme vám je, jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí, proces totiž nějakou chvíli trvá.
Na výdejním místě pro vás bude zboží připraveno ještě po dobu 5 následujících kalendářních dnů. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, bude uvolněno do volného prodeje.


Adresa pro vyzvednutí zboží

Turbado.cz s.r.o.
K. Světlé 2238/2
370 04 České Budějovice


telefon: +420 777 978 673, +420 389 600 106
e-mail: info@czechcom.cz  
skype: info@czechcom.cz 


Užitečné informace

  • Na výdejním místě nelze zboží vyzvednout přímo bez předchozího objednání, pokud není uvedeno jinak.
  • Zboží je nutné zaplatit předem bankovním převodem nebo kreditní kartou přes platební bránu GoPay.
  • Jakmile je vaše objednávka připravena k vyzvednutí, dostanete od nás informační SMS.
  • Na našem výdejním místě vám také potvrdíme záruční list nebo pomůžeme s vyřízením reklamace.


Kdy bude zboží expedováno?

Termín expedice závisí na času odeslání objednávky. Níže najdete přehled termínů k jednotlivým způsobům doručení.


Zaslání na soukromou adresu - Kurýrní služba Balík DPD nebo balík PPL Private

Vaše objednávka přijatá do 13:30 bude expedována další pracovní den
Vaše objednávka přijatá po 13:30 bude expedována do 2 pracovních dní


Osobní vyzvednutí

Vaše objednávka přijatá do 13:30 bude expedována další pracovní den
Vaše objednávka přijatá po 13:30 bude expedována do 2 pracovních dní
 


Problémy s doručením

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis na  mobilním čísle +420 777 978 673, +420 389 600 106


Nejčastější příčiny nedoručení zásilky

  • Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození
    Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vás vždy informujeme.
     
  • Zásilka se ztratila u přepravce
    Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší situaci z první objednávky.

    Byla-li původní objednávka placena:
     
  • Převodem předem
    Prosíme o zaslání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit.

    telefon: +420 777 978 673, +420 389 600 106
    e-mail: info@czechcom.cz  

     

     

 

Produkt byl přidán do porovnání. V porovnání máte 0 produkty. Přejít na porovnání